Odber noviniek z bioekologiky

Prihlás svoj Email

29 februára 2020

RECENZIA: BIO Hydratačné pleťové krémy SANTE

bioekologika

Dobrý hydratačný krém na pleť je základ, ktorý musím mať v zásobe v akomkoľvek ročnom období. SANTE hydratačné krémy s BIO inca inchi a bambuckým maslom som objavila už dávnejšie, ale kým som nepotrebovala doplniť zásoby, museli na svoju šancu počkať. Nakoniec som sa rozhodla, že vyskúšam takmer celú sériu, a tak som si – s výnimkou masky, kúpila denný, nočný i očný krém, že veď takto aspoň budem vedieť lepšie posúdiť účinky. 
Bambucké maslo mám v kozmetike veľmi rada a vyhovuje mi po všetkých stránkach. Dostatočne hydratuje, zjemňuje aj ochraňuje, používam ho i samotné a nemám mu čo vytknúť. Moje skúsenosti sú len pozitívne. 
Pri týchto SANTE krémoch som postrehla, že sú vhodné vlastne počas celého roka. Začala som ich používať skôr zo zvedavosti ešte počas teplých dní (nie v najhorúcejšom lete, ale približne na prelome leta a jesene) a intenzívnejšie potom počas zimy. Posledné kvapky som vytláčala len pred pár dňami. To ale neplatí na očný krém, pretože ten tak ľahko spotrebovať asi neviem :)

Je mi jasné, že sa nedá nejaký krém odporúčať všetkým, ale tieto 3 by som videla ideálne najmä pre normálnu a suchú pleť, v prípade pleti veľmi/extra suchej je to skôr o kombinovaní s niečím "výživnejším a hutnejším" a v prípade zmiešanej zase možno niekomu nebude vyhovovať ich dlhodobé používanie. 




Čo majú krémy spoločné?

V prvom rade všetky obsahujú patentovanú, intenzívnu hydratačnú zložku DayMoistCLR™, ktorá zaručuje 12 hodinový hydratačný účinok. Preto stačí používať ráno a večer krém a zabezpečí sa tým celodenná 24h hydratácia.  
Zjemňujú a vyhladzujú pokožku. 
Vôňa je jemná a nevtieravá, čistá a svieža a podľa mňa nie je určená len pre ženy. 
Pekné, jednoduché a jednoznačné obaly so všetkými podstatnými informáciami viditeľnými na prvé pozretie. 
Aktívnymi ingredienciamibambucké maslo a olej z inca inchi
Bambucké maslo je dobre známe a cenené pre hydratačné, anti-age, protizápalové a upokojujúce účinky. Hodí sa na všetky typy pleti, podporuje elasticitu, redukuje viditeľnosť strií a celkovo zjemňuje pokožku.
Možno zaujímavejšie a určite neznámejšie v zložení celej pleťovej línie pôsobí olej inca inchi. Pochádza zo semien peruánskej rastliny Plukenetia volubilis a dokáže hĺbkovo hydratovať a regenerovať pokožku. Považuje sa za jeden z najbohatších zdrojov esenciálnych mastných kyselín a vitamínov. Má výrazné regeneračné účinky, obnovuje poškodené tkanivá a stimuluje tvorbu kolagénu. 

Hydratačný denný krém BIO Inca Inchi a Bambucké maslo

Konzistencia denného krému je pre mňa vyhovujúca. Nie je ľahký a nie je ani ťažký - hutný, čiže vstrebáva sa rýchlo a dá sa používať aj s make-upom. Pod make-upom nežmolkuje, nefľakuje a nie je mastný. Vyskúšala som ho použiť aj v kombinácii s pleťovým olejom alebo sérom, ale ani v jednom prípade som nemala problémy. 


Za mňa je to ideálny krém na bežné denné používanie, ktorý pleť hydratuje a neupcháva póry. Suché šupinkaté miesta premastí a necítim pnutie pokožky. Ak preženiem množstvo a vytlačím si viac, nič sa nedeje, aj tak sa pekne vstrebe a nezlepí tvár.

Hydratačný nočný krém BIO Inca Inchi a Bambucké maslo 

Konzistenciou je nočný krém o poznanie hutnejší a výživnejší ako denný krém. Čo sa vlastne aj od nočného krému očakáva, však? Pleť je po nanesení absolútne hebká a vyhladená. Najmä moja suchá pokožka sa vždy poteší tejto starostlivosti.


So vstrebávaním opäť nemám žiaden problém, ráno cítim na pleti príjemnú jemnosť a ochrannú vrstvu, ktorú umyjem pleťovým gélom a potom pokračujem bežnou dennou pleťovou rutinou. 

Hydratačný očný krém BIO Inca Inchi a Bambucké maslo

Očný krém je opäť určený na zjemnenie, vyhladenie a hydratovanie, ale obsahuje jednu zaujímavú zložku (tú v dennom alebo nočnom kréme nenájdete), a to extrakt z očianky lekárskej (Euphrasia Officinalis Extract). Okrem toho, že regeneruje a vypína pokožku, pomáha pri opuchoch a celkovej únave očí, čo sa mi už neraz osvedčilo a preto krém používam ešte radšej večer po únavnom dni v práci.   


Trošku mám problém so vstrebávaním krému, ale skôr z toho dôvodu, že neviem akosi odhadnúť potrebné množstvo a tiež je to možno zo "strachu", pretože nechcem citlivú pokožku veľmi naťahovať a rozotierať po nej krém do nekonečna. Správne množstvo musím teda ešte vychytať, ale snáď, kým krém miniem, budem vedieť ako naň :) 

Mňa SANTE krémy presvedčili, bola som spokojná s výsledkami, používala som ich dlhodobo a rozhodne by som si ich ešte niekedy v budúcnosti kúpila. Denný a nočný krém majú klasických 50 ml, očný zase 15 ml, všetky sú zložením VEGAN, certifikované NATRUE, kúpite ich v e-shope idunnashop.sk a cena je okolo 10,5011,50 € za kus. 

Tiež máte nejaký krém/krémy, ktoré môžete používať celoročne a vyhovujú vám? Dajte mi tipy do komentárov, som zvedavá :) 

 ✍🏻 by Veve

bioekologika / Author & Editor

Sme Veve a Lulu, dve vášnivé bylinkárky, introvertky, knihomoľky, doživotné kamošky, každoročne očarené jeseňou :-) Spája nás množstvo myšlienok, ktoré nám víria hlavou, úsilie vedieť viac o všetkom, čo nás zaujíma. Bežný moderný život sa usilujeme holisticky zdokonaľovať, tak aby bol zdravý, vyvážený a zmysluplný. A hoci život nikdy nie je dosť dokonalý, obe (možno jemne naivne) stále veríme, že ak sa trošku pousilujeme, môžeme sa cítiť dosť dobre a komfortne a vďaka tomu dosiahnuť možno aj splnenie najtajnejších snov. Nie sme vedkyne, ktoré chcú ohurovať a možno aj nudiť odbornými faktami, ale sme obyčajné baby, ktoré zaujíma podstata vecí a nie len ich efekt. Milujeme prírodu - kvety, bylinky, zvieratá, hory, dážď, západy i východy slnka a mnoho iných darov, ktoré nám ponúka. Pretože v živote si treba vedieť vychutnať každý jeden okamih naplno.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Copyright©2017-2024 bioekologika - All rights reserved
Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates