Odber noviniek z bioekologiky

Prihlás svoj Email

29 januára 2019

RECENZIA: Regeneračný vlasový olej BIO Inca Inchi LOGONA

bioekologika


V posledných týždňoch som si olejové vlasové zábaly doslova obľúbila. Z času na čas som si ich dopriala aj predtým, ale s vlasovým olejom od Logony som im tuším konečne “prišla na chuť“ tak naozaj :) Už sa mi nestáva, že túto extra starostlivosť o vlasy odkladám, ale práve naopak, ja sa na ňu neskutočne teším. 
Najviac oceňujem ako zdravo vlasy po olejovom zábale vyzerajú, na dotyk sú hebké a dajú sa aj jednoduchšie upravovať. Je to akoby som im dodala špeciálnu dávku energie na počkanie. 
Regeneračný vlasový olej BIO Inca Inchi je určený na starostlivosť o oslabené a poškodené vlasy, je vhodný na regeneráciu štruktúry vlasov a tiež je aj na suchú, svrbiacu pokožku hlavy. Vďaka svojmu zloženiu by mal vyživiť vlasy a znížiť ich lámavosť, ošetriť rozštiepené končeky vlasov a zjemniť hrubú a šupinatú vrstvu štruktúry vlasov. Takže, ak ste si v tomto popise našli minimálne jeden vlasový problém, ktorý trápi aj vás, rozhodne by ste tomuto oleju mali venovať pozornosť. 

Primárna záležitosť, prečo som si regeneračný olejček zaobstarala, bola suchá a podráždená pokožka hlavy, s ktorou som si už dlhší čas nevedela poradiť. Zmenila som šampón, nepoužívala žiadne stylingové produkty aj keď sú samozrejme prírodné, snažila sa robiť aj nemožné :) ale svrbenie, šupinky a začervenané bolestivé miesta na pokožke hlavy vôbec neubúdali. No a v druhom rade som chcela olej na posilnenie vlasov a najmä končekov vlasov, pretože čím dlhšie mi vlasy dorastú, tak s istotou môžem očakávať ich štiepenie sa. A to si vlasy dávam pravidelne strihať, na tom si dávam skutočne záležať. 

Olej sa používa naozaj jednoducho. Podľa odporúčania by to malo byť 1 alebo 2-krát za týždeň, a tak som si povedala, že ho skúsim používať najprv 2-krát a uvidím, či prinesie nejaké výsledky a potom si túto schému prípadne upravím. Začala som pár dní pred koncom roka a teda už niekoľko týždňov poctivo nanášam olej do navlhčených vlasov, dobre rozotriem po dĺžke vlasov a na pokožke, nechám pôsobiť 1 hodinu a niekedy aj viac, podľa toho, koľko mám času, a potom si vlasy umyjem šampónom. Čo sa týka množstva, záleží od dĺžky a kvality vlasov. Približne 3 stlačenia pumpičky na doraz do dlaní mi stačia na vlasy aj pokožku. Ale použité množstvo bude u každého veľmi individuálne :) 



Čo sa stalo po prvých použitiach? Už po tom úplne prvom vyskúšaní som vedela, že olej a ja budeme spolupracovať s pozitívnym výsledkom :) Olej veľmi pekne vonia (dokonca zvládne prevoňať aj miestnosť, v ktorej práve ste, keď ho máte aplikovaný na vlasoch), našťastie nie je hustý až nerozotierateľný, je tak akurát tekutý a nie je ani mastný. Skôr je to zmes, ktorá je vo výsledku suchšia a dobre sa vstrebáva. Vlasy nelepí, neťaží a pokožka hlavy sa za niekoľko týždňov postupne zregenerovala. Už nie je suchá, nesvrbí a nevznikajú na nej šupinky. Dokonca som naozaj postrehla, že vlasy menej padajú, sú pevnejšie a na pohľad i dotyk krajšie. Nestalo sa to po prvom použití, ale verte mi, dajte mu pár týždňov a výsledky by sa mali dostaviť. 

Trochu menšia zápletka v našom “vzťahu“ nastala v momente, keď som si uvedomila, že na obale je napísané, že olej sa z vlasov neumýva! V prvom momente mi napadlo, to máš za to, že nečítaš návody, ale po krátkom predýchaní mi došlo, že myslené je to tak, že neoplachuje sa vtedy, keď sa natiera iba do končekov vlasov. Keď ho však chcete, rovnako ako aj ja, používať na vlasovú pokožku a aj celú dĺžku vlasov, garantujem vám, že bez oplachovania by ste do práce na druhý deň nešli :) Takže približne po hodinke pokojne vlasy umyte šampónom – samozrejme prírodným :)


Vo fľaštičke s pumpičkou a dávkovačom sa vlastne ukrýva zmes olejov – hroznový, sójový, ricínový, jojobový, arganový, olivový, slnečnicový a extra by som vyzdvihla lopúchový olej, ktorý pomáha predchádzať vypadávaniu vlasov, stimuluje rast nových vlasov, posilňuje ich, dodáva im lesk a priaznivo vplýva na vlasovú pokožku. No a samozrejme ďalšou dôležitou zložkou je olej z plodov Inca Inchi. Obsahuje vysokú koncentráciu omega-3 mastných kyselín, ktoré doslova uzamkýnajú hydratáciu v štruktúre vlasov, chráni ich pred vysúšaním a štiepením. Patrí k ľahkým a rýchlo sa vstrebateľným olejom, zjemňuje vlasy vďaka vitamínu E, zabraňuje svrbeniu vlasovej pokožky a obsahuje aromatickú aminokyselinu tryptofán, ktorá je základná pre tvorbu serotonínu (hormónu dobrej nálady). Čiže pred spaním sa aj cez masáž pokožky hlavy s týmto olejom organizmus upokojí a pokojne zaspí :)

A ku kompletným informáciám o vlasovom oleji s Inca Inchi by ste ešte mali vedieť, že fľaštička ukrýva 75 ml, nie je ťažká na prenášanie, dobre sa používa, pumpička funguje bez problémov, zloženie je kompletne VEGAN, certifikované NATRUE a stojí 10,90 €.

✍🏻 by Lulu

bioekologika / Author & Editor

Sme Veve a Lulu, dve vášnivé bylinkárky, introvertky, knihomoľky, doživotné kamošky, každoročne očarené jeseňou :-) Spája nás množstvo myšlienok, ktoré nám víria hlavou, úsilie vedieť viac o všetkom, čo nás zaujíma. Bežný moderný život sa usilujeme holisticky zdokonaľovať, tak aby bol zdravý, vyvážený a zmysluplný. A hoci život nikdy nie je dosť dokonalý, obe (možno jemne naivne) stále veríme, že ak sa trošku pousilujeme, môžeme sa cítiť dosť dobre a komfortne a vďaka tomu dosiahnuť možno aj splnenie najtajnejších snov. Nie sme vedkyne, ktoré chcú ohurovať a možno aj nudiť odbornými faktami, ale sme obyčajné baby, ktoré zaujíma podstata vecí a nie len ich efekt. Milujeme prírodu - kvety, bylinky, zvieratá, hory, dážď, západy i východy slnka a mnoho iných darov, ktoré nám ponúka. Pretože v živote si treba vedieť vychutnať každý jeden okamih naplno.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Copyright©2017-2024 bioekologika - All rights reserved
Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates